pátek 8. ledna 2016

Knižní výzva na rok 2016

Je docela troufalé dávat si speciální knižní výzvu, když jsem tu na Goodreads ani jednou nesplnila a na nepřečtené knihy sice mám TBR jar, ale nikdy se mi nelíbí to, co si vylosuju, a vezmu si něco jiného. Ale už hrozně dlouho jsem to chtěla zkusit!

Prošla jsem všechny možné knižní výzvy na Pinterestu a blozích a nakonec jsem si vybrala tohle knižní bingo, kde je 25 knih. Koluje různě po internetu, ale vystopovala jsem ho k tomuhle článku na Huffington Postu z roku 2014. V nabídce je taky YA bingo, ale do toho nejdu, YA budu číst dost i tak (a 50 knih by už na mě bylo moc stresující!).


V průběhu roku tu budu zaznamenávat, když se mi povede přečíst knížku z některé kategorie.

A book with more than 500 pages: Last Sacrifice/Poslední oběť (Richelle Mead)
A forgotten classic:
A book that became a movie: Nadějné vyhlídky/Great Expectations (Charles Dickens)
A book published this year:
A book with a number in the title: Cestikon: 7 pravidel pro chytré a levné cestování (Václav Papoušek)
A book written by someone under thirty: Throne of Glass/Skleněný trůn (Sarah J. Maas)
A book with non-human characters: Clockwork Angel/Mechanický anděl (Cassandra Clare) 
A funny book: Is Everyone Hanging Out Without Me (And Other Concerns) (Mindy Kaling)
A book by a female author: Cesta pustinou/Savage Drift (Emmy Laybourne) 
A book with a mystery: Dívka ve vlaku/The Girl on the Train (Paula Hawkins)
A book with a one-word title: Ticho/Silence (Becca Fitzpatrick)
A book of short stories:
Free square:
A book set on a different continent: Amy a Roger: Na cestě/Amy and Roger's Epic Detour (Morgan Matson)
A book of non-fiction: STOP - Světové tažení ochmelky Poláčka z Prahy do Ohňové země (Tomáš Poláček)
The first book by a favourite author:

A book you heard about online: Všechno, úplně všechno/Everything, Everything (Nicola Yoon)
A best-selling book: Než jsem tě poznala/Me Before You (Jojo Moyes)
A book based on a true story: Abych přežila/In Order to Live (Yeonmi Park)
A book at the bottom of your to be read pile:
A book your friend loves:
A book that scares you:
A book that is more than 10 years old:
The second book in a series: Temný ráj/The Ask and the Answer (Patrick Ness)
A book with a blue cover: Všechny malé zázraky/All the Bright Places (Jennifer Niven)

Dáváte si taky knižní výzvy? Zkusíte se mnou tohle bingo?

3 komentáře:

  1. Jsem pevně rozhodnutá nedávat si žádné podobně předsevzetí. Myslím, že budu tenhle rok dostatečně ve stresu i bez toho :D Ale jinak se mi tohle Bingo fakt líbí a fandím ti.
    Jo a poslyš, to políčko "A book your friend loves", to je narážka na mě, že jo? :P Dej vědět, až budeš chtít tip! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám :D Ale mám už do té kategorie tak trochu něco vybrané (a je to od tebe)!

      Vymazat
  2. Ne že bych si dávala nějaké výzvy - čtu když mě to baví, a když nemám náladu, tak ne. (Mám štěstí, že poslední dobou mě to baví pořád). Letos jsem se ale rozhodla "zapojit" do výzvy na databázi knih - čítá myslím 25 knih a jsou vybrané podobně, jako tvé bingo :) Nečtu cíleně knihy do výzvy, ale vždy když přečtu něco, co spadá do nějaké kategorie, si to tam poznamenám - tak jsem zvědavá jak na tom budu (budeš) na konci roku.
    Hezký den a děkuji za komentář u mě na blogu. :)

    OdpovědětVymazat